عاشقانه های کوچک
عاشقانه های کوچک

عاشقانه های کوچک

شعر

تو با تمام زن ها فرق داری


خودم گفتم

تو با تمام زن ها فرق داری

خودم گفتم

گل های پیراهنت هیچ وقت پژمرده نمی شوند

اما تو هیچ وقت نفهمیدی

عشق برای من چه رنگی‌ست!

روبه رویت بارها از باران های

مانده در گلویم گفتم

از خیال قبل ِ از آمدنت

که این همه شعر را

در پاکت دلم گذاشت.

 

صحبت ِ گلایه نیست عزیزکم!

اما فکر می کردم تنها کسی هستم

که قلبش اندازه ی مشت توست!

بارها این قلب شکست و اندازه اش را نفهمیدی!

امروز چیزی نمانده بود برای همیشه

قهر کند و بایستد!

 

این شعر را ننوشتم که دلت را بسوزانم

دلم کمی هوای گریه ی بی دلیل کرده بود

تو به خودت نگیر!

قلب من انداره ی مشت توست

شکست هم فدای سرت!

 

"محسن حسینخانی"

نظرات 1 + ارسال نظر
marry پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 15:43

همیشه همه چیز ،با این جمله شروع میشه،تو با همه فرق داری...!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.